Campus Dunk » Inici

Inici

DIA 5

Bon dia, avui ens hem aixecat amb moltes ganes ja que just després d’esmorzar ens ho jugàvem tot a les competicions, que per cert han anat molt molt bé!

Al finalitzar les competicions hem pogut gaudir de 2 horetes de piscina, temps suficient per descansar i després anar a dinar.

Avui hem dinat molt bé, hem menjat arròs a la cubana i de segon pizza o nuggets. Però ens ho hem hagut de menjar ràpid ja que a les 15:30 ens venia a buscar l’autocar per anar cap a les activitats aquàtiques ( els Pre-Minis i Minis ) i cap al paintball ( els Pre-Infantils, Infantils, Cadets i Júniors ).

Al cap de dues hores hem tornat cap a la casa i els entrenadors ens han donat un gelat, estava boníssim, a part, veníem molt acalorats. Just acabar el gelat hem fet una piscina ràpida i ens hem anat a dutxar. Ens hem hagut de preparar perquè just després de sopar ens tocava discoteca.

Hem estat fins tard, però hem hagut d’anar ràpidament a dormir perquè demà ens toca jugar les finals i dinar amb els pares.

DIA 4

Bon dia a tothom !!

Avui hem pogut dormir una miqueta més ja que no hi havia tanta gent a la casa i esmorzàvem a les 9:15. Hem hagut d’agafar forces esmorzant perquè avui teníem doble sessió d’entrenament.

Aleshores hem anat a canviar-nos i cap al pavelló a entrenar. Hem acabat molt acalorats, llavors hem aprofitat l’estona lliure que teníem i hem anat a la piscina abans de dinar.

Avui ha tocat fideuà, salsitxes amb patates i amanida i de postre pinya.

Després de dinar hem aprofitat les 2 hores lliures per anar a les habitacions a descansar, menys els pre-minis i minis que hem aprofitat per fer una guerra d’aigua abans de la segona sessió d’entrenaments.

A les 17 hores ens hem canviat i hem anat cap al pavelló a realitzar la sessió d’entrenaments de la tarda. Hem acabat esgotats, però ens havíem de guardar forces perquè a la nit tocaven competicions.

Hem hagut d’anar canviats de bàsquet a sopar, per aprofitar al màxim el temps i just finalitzat el sopar anar cap al pavelló per jugar les competicions. Hem acabat morts, i a l’acabar les competicions ens hem dutxat i tots cap a dormir.

DIA 3

Bon dia a tothom !!!

Avui ens ha tocat matinar per esmorzar ja que marxàvem molt d’hora cap a Port Aventura.

L’ autocar ens ha recollit cap a les nou del matí, i després d’una llarga estona d’autocar hem arribat. Estàvem molt nerviosos i emocionats i ràpidament hem pogut fer els grups i començar la nostre aventura.

Hem pujat a moltes atraccions, Shambala, Tutuki Splah, Tren de la mina, etc. Hem dinat allà una hamburguesa amb patates que ens ha donat forces per continuar pujant a les atraccions durant la tarda.

A les 19 hores ja ens esperava l’autocar, i, tots els grups puntuals, hem estat allà per tornar cap a la casa.

A l’arribar, hem fet una piscineta ràpida, dutxa i cap a sopar.

Veníem molt afamats i cansats per culpa de Port Aventura, per sort, per sopar teníem verdura i canalons o frankfurt.

Després de sopar, ja que encara ens quedaven piles, hem estat jugant una bona estona a bàsquet i fútbol.

Això si, a les 12 estàvem tots dormint perquè demà ens toca entrenar de bon mati.

DIA 2

Comencem el segon dia de campus !!!

Avui ens hem despertat tots a les 8 per anar a esmorzar. Just finalitzat ens hem anat a canviar per començar el primer entrenament del Campus Dunk. Ens hem dividit en els diferents grups i hem realitzat entrenaments de tecnificació i tècnica individual. Feia molta calor i hem decidit que remullar-nos era la millor opció. Com hem acabat tant cansats, hem estat 2 hores a la piscina, arrugats hem acabat tots…

La piscina ens ha fet venir gana, així que hem anat a dinar, avui ens han donat paella, cuixes de pollastre i de postres pinya ben fresqueta.

Després hem descansat, però no massa estona perquè a les 16 hores tocava gimcana marrana. Tot seguit ens hem preparat amb la roba més bruta que teníem perquè ens tocava embrutar-nos d’allò més bé.

Tot seguit, hem continuat amb les competicions diàries ( 2×2, 3×3, two ball i concurs de triples). Per sort avui ens tocava al pavelló i no hem tingut tanta calor.

Com hem tingut un dia tan mogut, és lògic, que a les 21 ja ens entres la gana. Hem sopat ensaladilla russa, mandonguilles o peix, i un iogurt.

Desprès de sopar, els Pre-Infantils, Infantils i Cadets hem anat al pavelló a jugar un partit contra un equip de bàsquet de Les Illes Canàries. I ara ens toca anar a dormir que demà toca anar a Port Aventura.

DIA 1

Després d’una bona estona amb autocar hem aconseguit arribar a Amposta Parc. Just arribar cadascú s’ha instal·lat a la seva habitació. Com tots estàvem molt acalorats hem fet una piscina ràpida i hem anat a dinar. A l’hora de dinar ens han donat forces per les competicions de la tarda, hem menjat espaguetis amb hamburguesa i de postra una pera. Després de dinar hem tingut una estoneta de descans, ja que a la tarda teníem competicions.

Mentrestant els monitors ens han estat preparant els entrepans per berenar, hem berenat ràpidament i ja hem anat cap a les competicions. Hem acabat esgotats, i abans de dutxar-nos hem fet una piscina ràpida.

Després de la dutxa hem anat a sopar, i al acabar de sopar hem fet una gimcana amb anglès i ens ho hem passat d’allò més bé.

Al acabar hem anat a dormir ja que estàvem esgotats i necessitem agafar forces per l’endemà.